divendres, 10 de setembre del 2010

Des de Danba (Sichuan) (8 d'Agost)

Bona nit!

Us escrivim avui des de Danba, un poble (ciutat) perdut enmig de les muntanyes tibetanes del Garze. Avui ens hem llevat a KANDING on vam arribar ahir desde MOXI, un poblet tibeta del qual vam pujar a una glacera situada al Parc Nacional de Hailuogou, va ser tota una experiencia caminar a mes de 3500m per sobre del gel i envoltats de guiris xinesos. D’aqui cam anar a Kanding, una ciutat que no val gaire la pena pero que va de pas per anar a les Praderes de Tagong, aixo si que ha estat impressionant! Fins i tot hem begut (el Cesc) te amb mantega de Yak; es un poble completament tibeta i per arribar-hi hem hagut de passar per un port de 4350m…. un mal de cap! Pero no hem deixat de beure aigua! I d’aqui hem agafat 2 mini busos compartits amb tibetans per arribar a Danba. Dema a visitar dos poblets aprop d’aqui tambe tibetans… diuen que son molt autentics.

Al final ens hem decantat per visitar aquesta part de la Xina mes propera al Tibet, no sabem el perque pero la gent comentava que estava molt be i ens venia de gust visitar aquesta altra cultura.

Ens trobem molt be, una mica cansats per les hores de bus i l’alcada (ara som a 2000m), pero be. El menjar ens agrada pero ens comenca a avorrir perque es una mica monoton (per ara). Anem d’hotels i res cutre (no patiu!).

Un petonet per tots!!

La meva foto
SÓM UNA PARELLA DE VIATGERS CATALANS QUE PENSEM QUE EL MÓN TÉ TANTES COSES AMAGADES I PER CONÈIXER QUE NO ENS VOLEM QUEDAR A CASA. SOVINT QUAN TORNEM D'UN VIATGE, PENSEM ... ON SERÀ EL PROPER?