dilluns, 25 d’agost del 2008

Des de Vinh Long

Hola familia!

ja tornem a ser al Vietnam! La veritat es que ja ens venia bastant de gust de tornar-hi.
Per arribar al Vietnam vam sortir al mati de Pnhom Pehn en bus, i despres vam agafar una barca fins a la frontera, on despres de segellar els passaports, en vam agafar una altra de mes petita fins a Chau Doc. Aqui vam pujar a la muntanya Sam, des d'on vam poder tenir vistes del Delta del Mekong, no gaire impressionants. Com que no teniem gens de temps per perdre, en acabar vam agafar un bus cap a Can Tho, la capital del delta. Avui al mati, des del mateix Can Tho, hem agafat una barqueta durant 8 hores, enmig dels canals, per anar a veure un parell de mercats flotants; la barca era desesperantment lenta.
Ara a la tarda hem agafat un altre bus cap a Vinh Long, on visitarem un parell d'illes fluvials i un altre mercat flotant. La veritat es que ara no hi ha res a fer, i tampoc es veuen turistes, aixi que aviat anirem a dormir. Dema a la tarda anirem a My Tho, i despres ja tornarem a Ho Chi Minh City per anar a veure els tunels de Cu Chi, i comprar quatre cosetes abans de tornar.

No tenim les dades exactes dels vols a ma, pero arribem el dia 29 d'Agost a les 23:50h. amb Alitalia.
En principi no tornarema escriure fins que siguem al'aeroport de Seoul, nomes ens queden 3 dies !!!

Petons per tothom.

Cesc i Eli

Anònim ha dit...

Sou l'enveja de tota l'oficina! He posat la foto del mercat de fons d'escriptori i fa un goig que la flipes i clar, tothom pregunta jejeje! :)

Disfruteu moltissim dels dies que us queden!

Petonets^^

_núRia:.

Anònim ha dit...

Quin viatge, eh parella!!
es el viatge de l aigua, i encara queda el Mekong que també en porta .Tindre ho que tenir molt de temps per poder explicar tot el que esteu vivint. Aprofiteu el que queda de viatge qu ja falta poc perveurens.
Petons, i fins aviat.
Els papis Llorenç i Isabel

Anònim ha dit...

Eli!! Cesc!!! Per fi us escrivim un missatge!!! Estem molt contents de veure que esteu tan bé!!! Quin viatge més "guapo" que esteu fent!! Els nens ja tenen ganes de que tornin els supers tiets aventurers!!!
La veritat és que aquests últims 15 dies hem estat bastant desconectats pel Pirineu però tots ens anaven informant de les vostres noves notícies!
Tenim moltes ganes de que sigui divendres per a venir-vos a buscar i fer-vos una bona abraçada!!
Quantes històries que tindreu per explicar-nos!!!
Us enviem mil petons desde terres catalanes...US ESTIMEM MOLT!!!

Arnau,Pol,Daniel i Gisela

Anònim ha dit...

Hola fills! no cal dir que el primer que faig quan trobo un ordinador (amb connexió a Internet) és veure què feu i llegir les vostres experiències. M'encanta que esteu tan bé i us admiro pel valor que teniu d'anar sols pel món i sortir-vos-en tan bé. Cesc, se't veuen les cames una mica cremades pel sol, vés amb compte, força crema!!.
El divendres us vindrem a esperar a l'aeroport. Tinc moltíssimes ganes de poder-vos fer un petó i de tenir-vos algun dia per casa.
Us estimo molt! mama

Anònim ha dit...

Ei parella,aprofiteu el temps quetot el que és bo s'acaba.
Ja tenim ganes d'abraçar-vos i que ens pogueu explicar totes le expeiències que heu viscut.
I, no cal dir-ho veure les superfotos que heu fet.
Fins divendrs al vespre a l'aeroport.
Abraçades.
Papa i Lioba

La meva foto
SÓM UNA PARELLA DE VIATGERS CATALANS QUE PENSEM QUE EL MÓN TÉ TANTES COSES AMAGADES I PER CONÈIXER QUE NO ENS VOLEM QUEDAR A CASA. SOVINT QUAN TORNEM D'UN VIATGE, PENSEM ... ON SERÀ EL PROPER?